środa, 24 sierpnia 2011

Makijaże Katie Alves

Maja póki co wypoczywa już od paru dni na Krecie (nie mówię o tym panu z telewizji). Nie ma tam stałego dostępu do internetu, więc jestem zmuszona zająć się jej blogiem. Mam nadzieję, że zniesiecie moje towarzystwo. A tak... Zapomniałam się przedstawić, jestem Veronica Kane z zaprzyjaźnionego bloga i zamęczę Was paroma postami o kosmetykach i makijażu.

Na dziś przygotowałam twórczy makijaż Katie Alves. Według mnie jest naprawdę pomysłowy. Gdyby Leonardo da Vinci żył w naszych czasach, na pewno zostałby makijażystą i może bogate kobiety na swych powiekach miałyby wymalowaną podobiznę Mona Lisy?

Już na początku września, czyli po powrocie Mai z Krety, możecie spodziewać się wielu niespodzianek od swojej mentorki (w tym Outfit of the day).

4 komentarze:

  1. śliczne makijaże naprawdę zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! te makijaże są niesamowite! ^^ idealne na imprezę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! szczena mi opadła do podłogi... te makijaże są cudowne ♥ sztuka wykonana na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You completed various nice points there. I did a search on the subject and found a good number of people will consent with your blog.
    online basket ball games

    OdpowiedzUsuń