niedziela, 10 lipca 2011

Wstęp (nie)zawsze nudny i trudny

Hej!
Postanowiłam założyć bloga, by przezwyciężyć wakacyjną nudę. Tak się poskładało, że wykorzystałam już wszystkie moje letnie plany i ,,kiszę" się w domu. W każdym razie od dwóch lat śledzę ,,urodowe" filmiki na YouTube oraz blogi. Jestem tym wszystkim bardzo zainteresowana, więc powiększałam sobie kolekcje kosmetyków, aż do momentu, kiedy pomyślałam, że czas podzielić się moimi przemyśleniami co do nich. Dzisiaj nie podzielę się z Wami moją skromną wiedzą, ale ,,oprowadzę" Was. Będą tu przede wszystkim recenzje, porady, nowości kosmetyczne i makijaże. Tematyka głównie dla dziewczyn w moim wieku (nastolatki). Ale nie tylko! Także zapraszam wszystkich zainteresowanych i już nie przedłużam! :)

Moje pierwsze pytanie: Macie ochotę zobaczyć step by step makijaż z tego zdjęcia?



Do zobaczenia niebawem, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz