czwartek, 14 lipca 2011

Moja toaletka: Gdzie przechowuje swoje kosmetyki do makijażu.

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam jak mniej więcej wygląda przechowywanie moich kosmetyków tzw.,,kolorówki", czyli produktów do makijażu.

Tak ogólnie wygląda moja toaletka oraz półka z perfumami obok niej:
Półka z bliska prezentuje się tak:


Na toaletce widać moje pędzle, ulubione kremy do twarzy, pomadki oraz tonik i krem do rąk.

W pierwszej płytkiej szufladzie mam kolorówkę do twarzy: pudry, podkłady, korektory, róże, rozświetlacze, bronzery oraz kosmetyki, które używam codziennie: mój ulubiony tusz, zalotka, krem tonujący itd.
W pierwszej głębokiej szufladzie trzymam inne kremy tonujące, niezbyt lubiane kremy do twarzy, mgiełki, ale także błyszczyki, szminki i kredki, eyelinery oraz cienie w sztyfcie/kremie.

Następna szuflada to moje cienie pojedyncze, paletki, maskary oraz gąbeczki do makijażu.



No i ostatnia szuflada: Wszystko do paznokci: 



No i to tyle! Mam w planach zrobić jeszcze przechowywanie mojej pielęgnacji.
Piszcie jak wam się podoba i co byście zmienili! Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Sporo masz tych kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no jakoś się zbierało, ale teraz w sumie szczerze żałuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi ^^
    OMG, jaki porządek i wgl ile tego jest?! Masakra, xd Czy ja widze niebo o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Łojej!! Ile tego jest!!! :D
    Pozazdrościć tylko takiej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny, ale naprawdę lepiej uzbierać sobie parę lepszych kosmetyków niż takie zbieranki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana:
    http://pure-morning123.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tego dużo! Lubię oglądać takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnostwo tego masz! a jaki porzadek ;)
    dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! spora kolekcja! :D w mojej kosmetyczce nie ma nawet 1/4 twoich zasobów ;P

    OdpowiedzUsuń